Postad on° mar 13, 2019

Välkommen på after work med Rotary Västra Hamnen & vänner!

Det blir mingel, musik och tilltugg. Klubben kommer utse två Paul Harris-utmärkelsen och så blir det vinlotteri. Kom och delta på en härlig aw med gänget från Rotary Västra Hamnen!

Det är obligatorisk anmälan. Klubbens medlemmar bekostar kvällen, sedvanlig swishbetalning i entrén (swish: 123 10 699 70). Kostnaden är ännu inte satt, men kommer inom kort.

Bjud gärna med potentiella medlemmar eller en vän, de går kostnadsfritt. Glöm inte anmäla din och deras närvaro till anna.frost@burlov.se

Ses där!

Välkommen på after work 4 April med Rotary Västra Hamnen & vänner!

Platsen är på Studio, Nordenskiöldsgatan 24 i Malmö

Tid 17:30